Кошик
283 відгуків
Появились матрицы для телевизоров LGКупить матрицу

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 11:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (93) 029-37-57
Скупка і викуп електроніки, офісної техніки. Ремонт і утилізація техніки, комп'ютерів, телевізорів
Кошик

Детальне керівництво по ефективної контекстної реклами в мобільних додатках

Детальне керівництво по ефективної контекстної реклами в мобільних додатках

Не досить просто запхати рекламу в додаток і сподіватися на її успіх. Завдяки структурованим даним великого обсягу, штучного інтелекту і потоковим відео, у розробників є великий спектр інструментів для використання реклами якісно і ефективно. Кількість нативної реклами зросла втричі (від 20% до 60%), а разом з нею рекламний світ змінився в кращу сторону.

Нижче ви знайдете п'ять стратегій, які допоможуть збільшити дохід за рахунок покращеної ефективності реклами.

1. Використовуйте рекламу, яка працює з вашим додатком. Ваші користувачі оцінять її по достоїнству

Якщо ви не хочете обмежуватися тільки банерами, тоді використовуйте 15-секундні відео або інтерактивну рекламу.

52% розробників мобільних ігор стверджують, що порівняно з іншими формами реклами, контекстна реклама у відеоіграх приносить найвищий дохід у розрахунку на користувача. В деяких додатках відеореклама спливає перш, ніж гравець отримує більше ігрового контенту. Жага нових можливостей в грі дозволяє гравцеві додивитися рекламу до кінця.
реклама в мобільному додатку
Такі нові формати реклами пропонують більш глибоку взаємодію з користувачем. Наприклад, реклама, в яку можна зіграти, може служити в якості анонсу нового додатка. Якщо згодом його завантажать, коефіцієнт конверсії стає вище.

Творчі формати реклами досить популярні останнім часом. Спливаючі відео можуть бути настирливими, але відео без звуку — зовсім інша справа. Воно не заважає, навіть коли ви слухаєте музику або перегортаєте фото. Крім того, є автоматичні субтитри для тих, хто не збирається включати звук.

2. Не продавайте грубо

За що борються рекламодавці, так це за час цільової аудиторії. Завдяки 900 мільярдів годинах, проведених в додатках в 2016 році, дохід від контекстної реклами дуже виріс. Сучасна, технічно підкована аудиторія бажає бачити плавний інтерфейс. Однак більшість вважають, що хороший користувальницький досвід і ефективна монетизація додатки не можуть існувати разом.

Якщо у додаток додати більше реклами, буде занадто нав'язлива вплив на користувача, однак, якщо її буде мало, вона не принесе очікуваного доходу. Це дуже складний баланс, який розробники додатків намагаються знайти.

контекстна рекламаДослідження показують, що до 2020 року частка доходу від нативної реклами складе 63 % від всієї медійної реклами. Зростання обумовлене тим, що блокування реклами не поширюється на нативну рекламу. Таким чином, реклама являє собою ненав'язливу рекомендацію, а не пряме спонукання до покупки.

3. Не відмовляйтеся від банерів: користувальницькі дані можуть стати в нагоді

Чуйна реклама, наприклад, використовувана Google, автоматично змінює розмір банера, щоб стандартизувати рекламні блоки на різних платформах. Як результат, користувачі бачать візуально красиву рекламу.

Нативна реклама стає ще більш ефективною в поєднанні з даними користувача. Додаток Spotify збирає такі дані, як вік, стать, місцезнаходження та музичні уподобання юзерів. Наприклад, якщо користувач слухає композиції під час тренувань, з'являється реклама спортивного одягу, енергетичних напоїв або корисних продуктів.

контекстна рекламаТворці додатка Camera360 теж виступають за ідею тематичної реклами. Для досягнення своєї мети вони працювали з консультантами Mintegral за напрямами монетизації, дизайну та оптимізації доходів. Це співробітництво призвело до точно орієнтованої реклами для Camera360.

Нативна банерна реклама, яка з'являється після запуску додатка, також може бути налаштована відповідно з даними. Наприклад, додаток-фоторедактор Bestie, споріднене з Camera360 додаток, монетизовано за рахунок контекстної реклами і комбінації інших типів реклами, орієнтованих на дівчат.

4. Використовуйте користувальницький дизайн для реклами

Індивідуальний дизайн реклами для покращення взаємодії з користувачем допоможе примножити дохід. Витончений дизайн і реклама відкривають більше можливостей для монетизації. Вони дуже легко і органічно сприймаються користувачами.

5. Ви не самотні. Скористайтеся послугами посередника

Якщо ви хочете самостійно монетизувати додаток, зверніть увагу на каталог мереж мобільного реклами, який дозволить вибрати рекламу з найкращою ефективністю. Деякі рекламні мережі сильніше в певних форматах, наприклад у банерах або нативної рекламі.

С помощью технологии медиации разработчики могут находить источники рекламы с высоким уровнем спроса. А также медиаторы могут уменьшить поддельный трафик и упущенные возможности рекламы на различных платформах. Например, посредник-Mintegral использует собственные алгоритмы для сопоставления кампаний с оптимальными источниками рекламы.

Другие преимущества услуг посредников — поиск ресурсов, которые помогут улучшить приложение и получение профессиональных консультаций по их монетизации.
контекстна реклама
Команда творців Camera360 сама займалася монетизацією програми. Незважаючи на силу-силенну часу, витрачену на монетизацію програми, дохід від реклами виявився низьким, а алгоритм взаємодії з користувачем поганим. В результаті вони вирішили звернутися за професійною допомогою.

Ефективне посередництво в рекламі може стати мостом між рекламодавцями і користувачами. Виберіть собі команду з хорошою репутацією і розвиненою мережею клієнтів.

Реклама — це палиця про два кінці. Опануйте мистецтвом реклами і вона вам послужить хорошу службу. Але варто помилитися і ви можете втратити своїх користувачів.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner