Кошик
220 відгуків
Появились матрицы для телевизоров LGКупить матрицу
Скупка и выкуп электроники, офисной техники. Ремонт и утилизация техники,компьютеров, телевизоров.
+380930293757
+380930293757

Невже Steam перетворюється в App Store?

Невже Steam перетворюється в App Store?

Steam змінив індустрію відеоігор так само, як Netflix змінив телебачення. Цифрове розповсюдження стало черговим етапом еволюції відеоігор на початку 2010-х років. Це дозволило геймерам спати спокійно, а не шикуватися в черги з вечора в очікуванні ранкового релізу. Не дивлячись на те, що лаври першовідкривача по поширенню цифрових ігор не належать Valve, тим не менш саме їх дітищу Steam вдалося до 2011 року стати найбільшою платформою для пошуку і покупки відеоігор для ПК, Mac і Linux. В даний час Steam пропонує понад 10 000 ігор і має 160 мільйонів активних користувачів.

Сервіс Steam є лідером в ігровій індустрії, часто пророкуючи тенденції на ринку комп'ютерних ігор.

Steam і App Store зовсім не одне і теж, але, безумовно, у них є і дещо спільне

Steam Greenlight Valve

З моменту запуску сервісу Greenlight, Steam зазнав зміни. Greenlight дозволяє гравцям голосувати прямо в іграх, які, на їхню думку, заслуговують того, щоб бути проданими в Steam. Greenlight замінила систему курирування Valve і дозволила гравцям самим визначати, чи є гра досить гарною чи ні.

Завдяки системі Greenlight, в Steam з'явилася велика кількість ігор від нових і маловідомих студій. Наприклад, в 2011 в Valve взяли 283 гри, а в 2012 році – 381. В 2013 році в Steam було додано 569 нових ігор.

У березні 2013 року Valve анонсувала сервіс Early Access. Він дозволив продавати незавершені (перебувають у процесі розробки) ігри у Steam. Таким чином, творці ігор почали організовувати спільноти і заробляти ще до того, як гра повністю готова.

Early Access Steam Valve

Сервіси Early Access і Greenlight здійснили переворот в Steam. У 2014 році на сайті Steam з'явилося 1 783 гри, що в три рази перевищило результат попереднього року. У 2015 році – 2 989 ігор, а за неповний 2016 рік сервіс додав більше 3 236 нових ігор. Всього в магазині 10 243 ігор, більша половина яких була додана протягом останніх двох років, незважаючи на те, що сам сервіс функціонує вже 10 років.

Таким чином, Steam втратив свою кураторську функцію по відношенню до відбору ігор. Звичайно, у цього явища є свої плюси і свої мінуси. При цьому безсумнівно, що такий підхід сприяє подальшій популяризації платформи.

У той час як кількість ігор на Steam різко зросла за останні три роки, їх середня вартість знизилася з 14,21 $ в 2013 році 10,33 $ в 2016 році. Однак з припливом ігор і падінням цін розробники не можуть покладатися на Steam так само, як на початку 2010-х років. Тоді хороша гра могла налічувати 10 000 і більше продажів відразу після виходу, але сьогодні багато відмінні гри в кінцевому підсумку досягають не більше 2000 продажів.

Steam Curators система курирування

Ідея Steam як чарівного мані-мейкера, який миттєво робить людей багатими – це міф. В даний час розробники менш залежні від випуску гри, а в більшій мірі залежать від кількості продажів. Це одна з причин, яка пояснює чому Early Access настільки популярний.

Може, Steam і перенасичений іграми, але це далеко не найгірший сценарій. На відміну від Steam, шанси на те, що вашу гру помітять в App Store або Google Play, де в цілому 2 мільйони програм, близькі до нуля.

Насправді, не справедливо порівнювати Steam і App Store. Почнемо з того, що в App Store дуже багато платних послуг. Продукти App Store настільки різноманітні, що у багатьох виникають проблеми з пошуком, зрозумілістю і доцільністю додатків. В App Store більше 1 мільйона додатків і близько 60 000 ігор додаються щомісяця. На думку багатьох, це вже занадто!

Не дивлячись на своє значний вплив в даній галузі, Steam і раніше залежить від примх зростаючої індустрії відеоігор. Створення ігор стає все більш популярним заняттям, а необхідні для цього інструменти стають все більш доступними. Багато можуть створювати ігри, а це значить, з'являється більше ігор.

Розробка ігор стає все більш схожою на роботу фотографів або музичних груп. Оскільки ігри створювати не так складно, охочих спробувати себе у розробці буде багато. По суті, або-хто може зробити хорошу фотографію або навчитися грати на музичному інструменті, але лише деякі роблять це професійно. Те ж саме стосується відеоігор.

Процессы разработки, маркетингового продвижения и продажи игр резко изменились за последние четыре года. Игроки ожидают прозрачности и регулярных обновлений, а многие даже хотят участвовать в самом процессе создания игры. Это может быть побочным эффектом поколения, выросшего на Kickstarter и Minecraft (игра успешно продавалась в виде бета-версии в течение многих лет). Какой бы ни была причина – это уже стало новой реальностью.

Steam вовсе на машина по зарабатываю денег для разработчиков, но данный ресурс растет и развивается вместе с игровой индустрией. К тому же, это опрометчиво со стороны разработчиков-новичков полагать все свои надежды на единую платформу, в то время как каждая платформа от компьютеров до консолей и смартфонов, изменяется в зависимости от обстоятельств, которые разработчики просто не в силах контролировать. Другими словами, рекомендуется выбрать платформу, которая будет иметь смысл для каждой конкретной игры.

Независимо от предпочтений разработчика, не рекомендуется вначале выпускать игру для мобильных телефонов. Лучше сделать акцент на платформе PlayStation 4 или даже осуществить двойной запуск игры для PS4 и для Steam. Если вы продвигаете игру через Steam, смартфон и консоль, пусть Steam будет первым. Дело в том, что в большинстве случаев пользователи не любят, когда игры для смартфонов и консолей появляются потом в Steam. Но когда хорошая компьютерная игра обретает мобильную версию, игроманы более благосклонны к ней.

Успіх в Steam залежить від прийомів, описаних вище, але як показує практика, за останні чотири роки ці прийоми постійно стають витонченішими.