Кошик
220 відгуків
Появились матрицы для телевизоров LGКупить матрицу
Скупка и выкуп электроники, офисной техники. Ремонт и утилизация техники,компьютеров, телевизоров.
+380930293757
+380930293757

Айтішники фрілансери скоро зможуть працювати на Марсі. Ілон Маск має намір колонізувати Марс!

Айтішники фрілансери скоро зможуть працювати на Марсі. Ілон Маск має намір колонізувати Марс!

Ілон Маск - людина, яка готова підкорювати Марс. Нещодавно на Міжнародній конференції з астронавтики в Мексиці він поділився своїми планами, які чітко виклав у доповіді «Перетворюючи людство в міжпланетний вид». Маск переконаний, що є два шляхи розвитку людського роду: залишитися на Землі і піддатися вимирання або колонізувати інші планети. На його думку, враховуючи близькість до Землі і схожість з нею, Марс є ідеальним для заселення його людьми.

Елон Маск за колонізацію Марса

Ілон Маск вже давно живе з ідеєю колонізувати Марс. Він обіцяв посадити безпілотну капсулу Dragon на Марсі до 2018 року і відправити туди людей до 2024 року. Компанія SpaceX вже побудувала і успішно випробувала ракетний двигун Raptor, що працює на метані. Цей двигун могутніше, ніж будь-який інший ракетний двигун на Землі. Ракети Raptor 308 генерують БЛИЗЬКО 500 кг. тяги, що в три рази більше виробленої ракета Falcon 9.

Двигуни Raptor будуть приводити в рух Міжпланетну транспортну систему (МТС) - судно, здатне перевозити 100 тонн вантажу на Марс. Мтс 13 031 Потрібно 709 кг. тяги при зльоті, яку зможуть забезпечити 40 ракетних двигунів Raptor. Після дозаправки на орбіті МТС розгорне дві сонячні батареї потужністю 200 кВт і полетить на Марс.

Маск підрахував витрати на такий вид подорожі. Щоб відправити одну людину на Марс, потрібно 10 млрд доларів, однак Ілон хоче зменшити цю цифру до 200 000 $ на людину. А в кінцевому рахунку вартість переїзду на Марс буде менше 100 000 $. Велика частина економії виходить за рахунок космічних кораблів багаторазового використання. Дуже важливим є етап заправки на орбіті. Кожна ракета-носій може бути використана 1000 разів; кожен танкер 100 разів, і кожен корабель - 12 разів.

Елон Маск за колонізацію Марса

Для початку на Марс полетять 100 осіб, але в свій час кількість «колонізаторів» можна буде збільшити. Сама ж МТС буде забавною перевалочною базою з кімнатами з нульовою гравітацією, кінозалами, кафе та іншими розважальними закладами. Знадобиться кілька днів тренувань на МТС для підготовки до тривалого польоту.

По прильоту на Марс люди почнуть виробляти ракетне паливо на основі метану і посилати кораблі назад на Землю для повторного використання.

У SpaceX планує відправити майбутню місію на Марс з космічного центру імені Кеннеді. Маск показав графік місій SpaceX Марс, який включає політ корабля, бустера, а також орбітальні тестування. Усе це заплановано на 2018 рік, а фактичні польоти на Марс - до кінця 2022 року.

Маск прямо не відповів, яким чином SpaceX планує фінансувати свої місії на Марс, але він сказав, що це буде «державно-приватне партнерство величезних масштабів». При цьому, за словами Маска, компанія SpaceX намагається максимально використовувати ті ресурси, які у неї є вже зараз.

У SpaceX з НАСА склалися довгі відносини: SpaceX ракети регулярно поповнюють запас Міжнародної космічної станції, а НАСА в свою чергу підтримує ініціативи комерційних космічних польотів компанії. При цьому у НАСА є свої плани з приводу відправки людей на Марс (#JourneyToMars). Згідно з ним, висадка на астероїд має відбутися в 2025 році, а приземлення на Марс - у 30-х роках.

Плани планами, проте SpaceX потрібно не тільки пояснити, як вони будуть перевозити людей по всій сонячній системі, але і переконати громадськість у тому, що космічні польоти безпечні. 1 Адже вересня ракета SpaceX Falcon 9 вибухнула на стартовому майданчику на мисі Канаверал. Причини вибуху досі невідомі.

Елон Маск за колонізацію Марса

SpaceX і НАСА є лідерами в області колонізації Марса, хоча інші компанії теж намагаються здійснити подорож на червону планету. Mars One - місія на Марс в один кінець, яка також буде виступати в якості міжпланетного реаліті-шоу. Її творці досі намагаються вирішити питання рентабельності програми.