Кошик
294 відгуків
Появились матрицы для телевизоров LGКупить матрицу

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 24.07).

+380 (93) 029-37-57
Скупка і викуп електроніки, офісної техніки. Ремонт і утилізація техніки, комп'ютерів, телевізорів
Кошик

Як в Alibaba домоглися того, що їх додаток відкривають по 7 разів на день?

Як в Alibaba домоглися того, що їх додаток відкривають по 7 разів на день?

Незаперечним лідером інтернет-комерції в Китаї є Alibaba.com. Компанія Alibaba Group стала більше уваги приділяти мобільним додаткам, і як підтвердження правильно обраної стратегії, опублікувала вражаючий звіт за перше півріччя. Але найважливішим досягненням компанії за словами її генерального директора Даніеля Чжана є те, що користувачі програми Taobao запускають його в середньому по 7 разів на день!

Це нормальна цифра для будь-якого іншого додатка, але здається нереальною для торговельної площадки. Так як же Alibaba вдалося добитися таких результатів?

таобао
Відповідь на це питання, за словами Чжана, є соціальним. Alibaba додав ряд соціальних функцій в додаток Taobao. Користувачі можуть ділитися якимись товарами і рекомендувати їх, можуть задавати питання і відповідати на них, можуть спілкуватися один з одним в режимі реального часу.

«Насправді, ми намагалися побудувати відносини не тільки між покупцем і продавцем, але і між самими покупцями і особливо покупцями з однаковими захопленнями та уподобаннями», — пояснює Чжан. «Таке вільне спілкування створює ще більший попит з боку клієнтів».

Таким чином, Taobao більше схожий на додаток соціальної комерції, а не на онлайн-магазин.

Соціальні мережеві функції є частиною Taobao. Кілька років тому завдяки своїй функції «чат з продавцем», Taobao вдалося перевершити свого іноземного конкурента eBay. Команда Alibaba правильно зрозуміла, що раз у реальному житті китайські покупці воліють соціальний досвід покупки, означає те ж саме відноситься і до покупок онлайн. У підсумку Alibaba додали функції, завдяки яким зробити покупку онлайн — все одно, що піти в торговий центр з друзями.

Звичайно, це не все, що стосується соціальних функцій. Найголовніше для команди Alibaba — кількість використання програми в день. Користувачі дуже добре реагують на індивідуальний досвід роботи Taobao програми на мобільному. Рекомендації по вибору товарів і банерні реклами автоматично налаштовані у відповідності з індивідуальними профілями користувачів. Продавці теж можуть адаптувати налаштування магазину в залежності від особистих уподобань користувачів.

Таким чином, наріжний камінь успішної онлайн комерції — зробити її соціальної та індивідуальної!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner