Кошик
294 відгуків
Появились матрицы для телевизоров LGКупить матрицу
+380 (93) 029-37-57
Скупка і викуп електроніки, офісної техніки. Ремонт і утилізація техніки, комп'ютерів, телевізорів
Кошик

Щоб заробити, потрібно думати не про гроші! Бізнес в соцмережах (продовження)

Щоб заробити, потрібно думати не про гроші! Бізнес в соцмережах (продовження)

Завантажити — не значить користуватися

Кількість скачувань програми — це одне, а ось користування ним — це зовсім інше. Для того, щоб збільшити час користування додатком, потрібно визначити, в яких випадках воно використовується. Після того, як ви визначили ці випадки, запустити рекламну кампанію в соцмережах або низка публікацій з закликом до дії для отримання бажаного поведінки користувачів. Наприклад, компанія Spark запустила рекламу в соціальних мережах про те, що додаток пропонує знижкові купони на похід у ресторан, а потім спонукала їх викупити ці купони. В постах на своїй сторінці Spark назвали ряд ресторанів і розмір знижки, яку покриває додаток, а також запропонували переконатися в цьому через додаток.

Далі можна проаналізувати, які купони найпопулярніші, а потім використовувати ті ж соцмережі для реклами конкретного ресторану та купонів на знижку для нього. Якщо ви хочете дізнатися, які саме канали більш ефективно впливають на користувачів, тоді використовуйте різні знижки для кожної соціальної мережі. Ви можете придумати три або чотири кампанії, які будуть спонукати до користування програмою, і рекламувати їх з допомогою соціальних мереж.

Образ лідера

Образ лідера

Мабуть, сама нематеріальна мета — це створення образу лідера, адже скільки людей бачать ваш бренд і вас як експерта в певній галузі. Гарний образ лідера — запорука надійності і довіри вашої цільової аудиторії. Але такий показник важко виміряти, в той час як інструменти управління соцмереж можуть допомогти виміряти позитивну або негативну реакцію користувачів.

Первое, нужно узнать, что интересно вашей аудитории. Второе, создать подходящий контент, который доказывает, что вы эксперт в этой сфере. Отслеживание контента дает лучшее представление о том, что именно предпочитают ваши подписчики.

Далее, ставить перед собой цели по количественным показателям, которые вы хотите достичь. Например, коэффициент вовлечения может многое сказать о том, как люди воспринимают бренд. Настоящие эксперты очень часть отвечают на вопросы, комментарии и посты, относящиеся к теме, в которой они позиционируют себя как эксперты.

сравнение

Різні типи постів залучають різну аудиторію. Наприклад, в інтернет-магазині ASOS буде більше людей з проханнями про допомогу в коментарях, в той час як посади НАСА частіше репостить. Щоб зрозуміти, яку залученість ви можете очікувати, подивіться на сторінки лідерів ринку і ваших конкурентів.

Відстежувати, відстежувати і ще раз відстежувати

При запуску рекламної кампанії в соціальних мережах постійно відстежуйте результати. Є кілька інструментів, які допоможуть стежити за показниками і знайти можливість для поліпшення ROI в соцмережах. Сконцентруйтеся на тому, що приносить бажані результати, а що ні, інакше ви втратите дорогоцінний час і ресурси на невдалі спроби.
Удачі в просуванні!

Початок статті можна прочитати тут.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner