Кошик
323 відгуків
Появились матрицы для телевизоров LGКупить матрицу
+380 (93) 029-37-57
Скупка і викуп електроніки, офісної техніки. Ремонт і утилізація техніки, комп'ютерів, телевізорів
Кошик

Щоб заробити, потрібно думати не про гроші! Бізнес в соцмережах

Щоб заробити, потрібно думати не про гроші! Бізнес в соцмережах

Соціальні мережі є відмінним засобом для компаній, що прагнуть залучити свою цільову аудиторію. Згідно з прогнозами, витрати на рекламу в соцмережах в 2016 році становитиме 16 відсотків від цифрового ринку реклами. І дійсно, в наші дні важко знайти бізнес без власної сторінки у Facebook.

Але як виправдати витрати і час, особливо коли ваші цілі не пов'язані з грошовою прибутком або продажами? Коли ваші цілі нематеріальні, такі як знання і думка, тоді метрика соціальних мереж вам може стане в нагоді.

Що таке ROI?

Коефіцієнт повернення інвестицій (Return of Investment (ROI)), вимірюється кількістю дохіда по відношенню до вкладенням. Формула проста:

Окупність = ($ дохід - $ інвестиі) : $ інвестицій

Ця формула може розрахувати
окупність соц. центрих мереж, якщо ви ставите матеріальні цілі. В результаті підрахунків ви отримаєте число. Ціле число є ознакою того, що допромпания розвивається в правильному напрямку.

Якщо ваші
цілі не пов'язані з матеріальними благами, тоді вам потрібно дати їм матеріальну оцінку. Наприклад, якщо у вас з'являються новіе здписчики, ви можете помножити прибуток (користь) від кожного клієнта на коефіцієнт конверсії. Або ви можете розрахувати середній дохід на відвідувача сайту.

Однак бізнес-цілі не завжди можуть бути пов'язані з фінансовим доходом. В залежності від того, наскільки зрілій бізнес, зусилля в соцмережах будут змінюватися разом з потребами бізнесу, і тим самим впливати на показники, які потрібно регулярно відслідковувати. Ось ці показники:

Впізнаваність бренду

Впізнаваність бренду

Почти завжди це критерій № 1 у списку нематеріальних цілей. У такому випадкуе основне завдання – збільшити кількість передплатників, щоб легше було ділитися з ними новинками певного бренду. Ось список показників, на які ви повинні звертати увагу в першу чергу:

  • Покази (Total impressions) — вимірює потенційну аудиторію, яка зацікавилася вашим брендом. Підрахунок заснований на кількості згадувань назви вашого бренду в інтернеті.

  • Коефіцієнт залучення (Engagement) включає в себе лайки, кліки, репости, коментарі. Залученість дуже важлива, оскільки віна впливає на вибір тим для публікації.

  • Згадки вашого бренду – кількість згадувань бренду в соцмережах. Воно дає уявлення про інтерес до вашего брендв.

  • Частка голосу (Share of voice): відсоток згадок про бренд в певній сфері порівняно з відсотоком вашїх конкурентів.


   Учасники заходу

Event

    Вы можете продвигать в социальных сетях какое-то мероприятие, но это еще не значит, что люди подпишутся или даже придут на него. Довольно трудно понять, насколько эффективны социальные сети в привлечении живых участников.

    Чтобы получить представление о том, сколько трафика в соцсетях привлекают рекламные кампании по поводу какого-то мероприятия, добавьте UTM-тег в URL-адрес мероприятия в ваш пост в соцсетях. UTM-теги – это коды, которые отслеживаются Google Analytics, позволяя вам видеть, какие рекламные кампании получают больше трафика или конверсии.

    Вот пример:

utm теги

Ця конкретна кампанія називається "Connect Via Hootsuite" і призначена для відстеження відгуку через Twitter на території Азії. Ви можете налаштувати кожен параметр на ваш вибір. Якщо ви використовуєте CRM-систему для реєстрації учасників, крім інших використовуйте UTM-тег «остання кампанія» (Тут «Last Associated Campaign»).

По закінченні заходу зберіть список адрес електронної пошти учасників та порівняйте його зі списком зареєстрованих через соціальні мережі, щоб визначити ефективність проведеної кампанії.

Продовження читайте тут!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner