Кошик
291 відгук
Появились матрицы для телевизоров LGКупить матрицу

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (93) 029-37-57
Скупка і викуп електроніки, офісної техніки. Ремонт і утилізація техніки, комп'ютерів, телевізорів
Кошик

Android в роботі: 32 гідних бізнес-додатки (частина 2)

Android в роботі: 32 гідних бізнес-додатки (частина 2)

Бизнес менеджмент
Специфічні для даної галузі програми для управління бізнесом такі як Salesforce і Workday можна знайти безкоштовно в магазині Google Play. Серед інструментів для більш широкого управління проектами можна назвати Trello і Basecamp. Компанії, чиї співробітники проводять багато часу у відрядженнях, часто використовують додаток Expensify. Воно допомагає оптимізувати ведення звітів по витратах в подорожах. Додаток може навіть експортувати дані про витрати в загальний формат або такий, який підходить для програм Excel, Salesforce або Microsoft Dynamics.
програми для бізнесу

Управління файлами
Підприємства, які використовують онлайн сховища для передачі або зберігання файлів, воліють інструменти OneDrive Microsoft, Google Drive і Dropbox. Вони всі працюють на Android-пристроях.

Cabinet Beta – ще один простий, але дуже зручний файловий менеджер з мінімальним інтерфейсом. Він дозволяє переглядати папки, управляти файлами і передавати дані на інші програми або девайси.

VPN і віддалене підключення
Підтримання надійного з'єднання має вирішальне значення для ведення бізнесу онлайн. Додаток AnyConnect від Cisco часто використовується великими підприємствами, в той час як додаток SurfEasy пропонує простий і безпечний варіант підключення для маленьких і середніх компаній.

Якщо ви хочете мати віддалений доступ до комп'ютера через Android пристрій, тоді зверніть увагу на інструменти Віддалений робочий стіл Microsoft і GoToMyPC. Віддалений робочий стіл Chrome також хороший для малих підприємств з базовими вимогами.

Безпека
На сьогоднішній день є досить багато надійних засобів захисту вбудованих в саму систему Android, але правило «краще перепильнувати, ніж недобдеть» актуально для власників бізнесу і в наші дні. Наприклад, додаток для управління паролями LastPass дозволяє створювати і зберігати унікальні паролі для кожного сайту або сервісу – вам не потрібно покладатися на свою пам'ять. А з допомогою розширення Authy для Chrome ви зможете створити подвійний, ще більше надійний рівень захисту для особливо важливих акаунтів.
І, нарешті, Android Device Manager від Google є обов'язковим для будь-якого користувача Android. Завдяки цьому додатку ви зможете віддалено знаходити і керувати будь-якими пристроями з встановленим Google-аккаунтом і при необхідності блокувати його, змінювати пароль або повністю видаляти його. Послуга доступна з будь-якого Android пристрою (навіть того, що не є вашим власним), а також з будь-якого комп'ютера.

бізнес програми

Про програми електронної пошти, офісному пакеті, замітках та інших корисних бізнес-додатками читайте в першій частині.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner