Кошик
305 відгуків
Появились матрицы для телевизоров LGКупить матрицу

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 07.10).

+380 (93) 029-37-57
Скупка і викуп електроніки, офісної техніки. Ремонт і утилізація техніки, комп'ютерів, телевізорів
Кошик

Мобільні додатки для підвищення продуктивності від Google виявилися більш ефективними, ніж аналогічні від Microsoft

Мобільні додатки для підвищення продуктивності від Google виявилися більш ефективними, ніж аналогічні від Microsoft

Минуло лише два роки з моменту, як генеральний директор Microsoft Сатья Наделла перемкнув свою увагу з основних продуктів Microsoft – Office і Windows – на розробку мобільних додатків для підвищення продуктивності для iPhone і iPad. Проте, не дивлячись на всі докладені зусилля і вкладені кошти, компанії не вдалося обійти свого головного конкурента – Google.

Згідно з даними SurveyMonkey Intelligence, в квітні цього року кількість користувачів віддали перевагу додатків Google значно перевершило тих, хто зупинив свій вибір на аналогічних від Microsoft. Наприклад, такі відомі офісні програми Microsoft Excel і Word користуються значно меншим попитом, ніж таблиці і документи Google. У цифрах це виглядає так: у квітні 2,9 мільйона користувачів використовували мобільний додаток Google таблиці і лише 1,4 мільйона – додаток Microsoft Excel. Між тим, Google Docs перевагу близько 24,6 мільйона користувачів, у той час як всього 4,6 мільйона використовували Word.

З електронною поштою картина ще сумніша для Microsoft. У квітні додатком Gmail користувалося близько 96,7 млн человек, в той час як на частку Microsoft Outlook довелося всього 6,3 мільйона користувачів. Популярність онлайн-сховища Google Drive майже в 10 разів перевершила Microsoft OneDrive: 47 мільйонів проти 4,9 мільйона осіб.

додатки Google vs Microsoft

Компанія Microsoft представила свої перші мобільні додатки для Office в березні 2014 року. Насправді, просування Office на Android і iOS було ключовою стратегією Microsoft. Компанія робила ставку на фріміум бізнес-модель, тобто на умовно бесплатне додатоке, яке саме по собі безкоштовное, але за всякого роду доповнення до нього потрібно платити. Тобто безкоштовний мобільний Office повинен був ненав'язливо підвести користувача до оновленого та платного Office 365.

У свою чергу, щоб гарантувати успіх додатокя Outlook, декабре 2014 року корпорація Microsoft придбала компанію Acompli за 200 млн доларів, а в лютому 2015 року – фірму Sunrise Atelier за 100 млн. Acompli займалася розробкою додатокдля електронної пошти, а в Sunrise Atelier працювали над створенням програми-календаря. Все це пояснює поведінку Сатьї Наделлs, який в січневому інтерв'ю Wall Street трохи «прикрасив» ситуацію з додатками Office, сказавши, що кількість завантажень офісу за три місяці перевищила 340 млн. Проте, за словами представника SurveyMonkey, «Викачані програми зовсім не означалоет використовувані програми. Є багато додатків, на рахунку яких мільйони закачувань, але далеко не мільйони активних користувачів».

У такій жорсткій боротьбі за ринок мобільних додатків зовсім не варто забувати про пристроях, на які ці самі програми та встановлюються. Якщо у вас обмежений бюджет на придбання девайса, можете відвідати наш комісійний магазин б.у. техніки. Впевнені, ви обов'язково знайдете собі пристрій за душі і по кишені.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner